CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 February 2011

Saya Mahu Photoshoot Free Dari Blog Bakri Hafiz Hisham

Salam You Alls!!

Introducing....

Bakri Hafiz Hisham a.k.a Bak
Student
Sangat talent dengan karya fotografinya

Aku kenal dia dari sini..

Aku suka Bak sebab....

  • Aku sangat suka dengan gambar yang dia capture dan editing yang terbaik.
  • Dia seorang yang kreatif.
  • Dia juga seorang yang sangat passion dengan camera.
  • He is awesome.
  • Sekarang dia dapat banyak job dengan bakat yang dia ada-congratulation bro!
  • Dia dah pergi jauh. I mean hari tu dia jadi photoG Yuna during Anugerah Juara Lagu okey.
  • Photo shoot outdoor dia macam best je aku tengok.hee.
"I telah memuji-muji you Bak instead of promote you. Agak-agak i boleh dapat tak outdoor photo shoot free dari you. Hee... Nak hire you jadi photoG i, i tak mampu lagi.
Boleh lah boleh lah."

Even you tak kenal i but i'm stalker of your creation since 2008 until today. See..
Ok, i dah tambah compliment untuk you.
So how?boleh dapat tak? Hee..
=)


Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

3 comments:

nur said...

semoga berjaya dear!!!
JOM KE: ALL IN ONE

syima x said...

thank you... =)

acap said...

bak ni bukan stakat photography, apa2 seni berkaitan tangan semua berbakat. main gitar, tennis, drawing dan byk lagi lah aku tengok semua power. haha