CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 April 2011

Tak active buat sementara waktu =)

Salam alls...

Long time no see...hehu

Sepanjang ketiadaan aku, i mean sepanjang beberapa ketika aku tidak berblogging sebab aku sgt busy as a final year student. oh!dah final yer..tak sangka ok..huhu

Oh ya! aku busy dengan;

  • FYP a.k.a Final Year Project yang sangat mencabar diriku
  • Assignment yang beratur panjang menunggu turn mereka (sangat panjang..ok)
  • Aktiviti sukan yang buat sekalian terakhir kalinya aku sertai di kolej
  • Memenuhi jemputan gathering untuk yang terakhir kali bersama kawan2ku sebelum semua membawa haluan masing2
Sangat pack yer life aku untuk beberapa ketika ini..tapi tidak mengapa tinggal beberapa minggu sahaja lagi..so, kene usaha lebih.

Sambil2 tu aku tengah cari2 kerja..almaklum lah..habis study, elaun dah takde..so, tak ade lagi orang yang nak support. Its time for working life..huhu

psst: gamba2 kuda tak dapat nak di upload lagi sebab sedang malas nak selongkar2 folder. nanti kalau ade time aku upload lah yer..

Ok lah, ada kerja nak di siapkan..aku chow dulu..

Daaa~



No comments: