CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 May 2011

Fast Entry

Salam all..

Hopefully semua sihat2 belaka. Today is 1st May! Labour Day! Selamat Hari Pekerja kepada sesiapa yang bekerja.

Today was my important day because hari ini aku ada final tournament untuk badminton. Hell yeah! Final tu..now i know my ability. haha.selama ni macam tak tahu je kan.

Alhamdulillah..aku menang final match tu bersama dengan my buddy..Elina..Tadi dah terima hadiah hamper. Medal n sijil maybe next week dapat. So, tunggu je. Sangat tak sangka dapat pergi final disaat tahun akhir ni. Dengar2 khabar, kami akan mewakili kolej je sukan antara kolej seluruh Malaysia. awesome! Kenangan di tahun akhir.

Last week pulak dapat panggilan telefon dari radio ERA. OMG!!
Aku menang peraduan era bersama nescafe! Nak menagis dibuatnya. Mane tak nyer, aku saje2 je cuba. Alhamdulillah rezeki.

Syukur ke hadrat ilahi dengan rezeki yang dikurniakan. Walaupun tak banyak sekurang-kurangnya itu semua imbuhan dari titik peluh aku sendiri.

Usaha dengan penuh keikhlasan itu yang penting. Alhamdulillah..amin.

Pssst: Nothing impposible yang penting usaha kawan2.

Salam ceria dari aku.

Bye.

No comments: