CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 August 2011

Syima_x Kembali

Salam Ramadhan semua...

Dah lamakan I menghilang. Hee..sekarang dah kerja, so..sangat-sangat sibuk.

Kali ni Syima come back dengan macam-macam benda untuk dikongsi sama. Jeng..jeng..jeng.. haha..apa lagi kalau bukan VCO (Virgin Coconut Oil) by Catalyst..

Baru-baru ni kawan lama I contact dan dia tersangat nak beli VCO. Kebetulan stock ada, rezeki dia. Malam tu juga I hantar pada dia. Sembang pasal VCO ni. Dia kata memang dia tengah cari sangat VCO ni sebab dia ada masalah kesihatan. Dah banyak doktor dia jumpa, dah macam-macam ubat dia makan, sekarang macam makin teruk. So, dia cari VCO ni untuk ikhtiar cara lain pulak. I nasihatkan dia guna untuk sebulan dulu tengok macam mana. So, hujung bulan ni I akan jumpa dia semula sebab nak tahu apa result dia. I harap I dapat tolong dia.

Selain VCO, I juga ada biskut-biskut dan cheesetart yang sedap untuk korang rasa. Semuanya I buat sendiri. Sebenarnya I tak ada basic untuk buat semua ni tapi sebab minat I belajar from my mother. Alhamdulillah, semua orang berpuas hati dengan hasil kerja I. Thanks juga kepada kawan-kawan yang bagi komen memberangsangkan. Komen-komen sangat diperlukan untuk I buat produk yang berkualiti.

I sangat pentingkan rasa dan kualiti untuk produk I. Thats what I learn from my mother. Dia sangat pentingkan rasa dan kualiti. Harga nombor 2 katanya. =) Apa yang ibu cakap tu memang betul. I sendiri mengalami. Bila orang datang pada I, cakap sedap dan lain daripada biasa..I sangat berpuas hati. Alhamdulillah..

I cuma nak kongsi apa yang I rasa suka dan akan bagi benefit pada orang lain. Tak salah kita kongsi benda yang baik bersama. InsyaAllah, pahala ganjarannya.

Next entry: learning process is no boundaries.

Selamat berpuasa alls..



No comments: