CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 February 2011

Saya Mahu Informasi Dari Blog Hanis Zalikha

Aku bukan pemuja atau teruja dengan insan yang bernama Hanis Zalikha tapi hanya berminat dengan informasi dari blognya, inibelogsaye.blogspot.com. Dia cuma seorang student yang punya bakat dalam dunia modelling. Dia juga tidak menjangka akan terkenal seperti sekarang. Chop! Setakat yang aku cerita ni masih ada yang tak kenal lagi ke? Ok, takpe dan aku tak hairan sebab housemate aku Dian, Ain dan Kak Ika memang tak pernah kenal Hanis. Nevermind.

Tapi kalau korang nak tahu informasi dan tips-tips yang aku kongsi kat korang tu aku dapat dari blog Hanis ni lah. Blog Hanis ni bukan sekadar info berunsurkan hiburan semata-mata pada aku. Banyak general knowledge ok.

Kebanyakkannya, tips ke apa-apa yang dia post, apa yang dia dah apply. So, no worries dan ada yang aku dah jadikan guide. Info yang aku dah bagi kat my friend and my mom:

Kalau sesiapa yang perasan, beberapa entry blog Hanis ni offer economic deal. Yela student kan. Aku pun student. Aku suka bila aku lebih berinformasi sebab aku akan berada selangkah ke hadapan dari orang lain. Yer..blog Hanis sangat membantu.

To Hanis, saya mahu lagi informasi dari kamu.

Thank you Hanis!


Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

2 comments:

nur said...

nice entry..
banyak info dari si cantikmanis tu ye..

JOM KE: ALL IN ONE
good luck

syima x said...

thanx sis...
yup..banyak jugak..
hee..